--> b {color:#FF0000;} i {color:#FF0000;} u {color:#FF0000;}
ts..

scheisse mir isch zhüle zmuet...
mini schwö mutiert zumene echt voll randalierende teenie, mini eltere verstönds nöd.
uf de einte siite tündsmer mega leid, mini schwö wirft ine riese scheiss vor, uf de andere siite stressed mi amel u huere, und jedes wucheend isch die glich diskussion wegem usgang. s wird eifach nie ufhöre.
usserdem het ja mini schwö das was sie will, sie döf 2mal bis spat weg, chan aber nie normal mit ine rede, ohni irgenden vorwurf oder e beleidigung im satz zgebruche.
s'schlimmste isch das mini eltere nöd hessig werded, sondern unglaublich enttüscht sind. das isch schlimmer als alles andere.
mus jetz i mis zimmer..
28.10.06 19:51
 


bisher 2 Kommentar(e)     TrackBack-URL


Susii / Website (29.10.06 19:30)
Heeeii LoR!! üüüh kuul hesch mäsch, muässi denn morn grad güxlää!! Und etzte zum wenig erfreuliche punkt, das mit de leah isch beshtimmt nur so e phase... irgendwenn werdet oii eltere bestimmt de hahn änger dreie und denn hockt sie eifacht diheime... kensh doch de sastz pubertät beginnt dann wenn die eltern schwierig werden.. oder irgendsowas...armi du...BIFDD, ok? und mer müänd mal widr abmache zuim shnurrä...gell.. wenn nur die sheiss shuel nid immer wer...Hdsfg!!


LoR (29.10.06 21:45)
hee du!! danke villmal! ich weiss, ich hoffe au.. isch ja jetzt wieder besser, mal luege wies wird.. danke vilvil mal! hdumfl! und ich han i 2 wuche mal e wuche ohni tests, det mpmer vil mache wie stats mit dir? kussi, hduuuuumfl

Name:
Email:
Website:
E-Mail bei weiteren Kommentaren
Informationen speichern (Cookie)



 Smileys einfügen
Startseite Gästebuch
Gratis bloggen bei
myblog.de