--> b {color:#FF0000;} i {color:#FF0000;} u {color:#FF0000;}
weekend

oke also das weekend isch voll geil gsi.. mus jetz chli vom positive verzelle, wilmer ja jetzt wieder schuel hend..

am fritig bini also mit de anderne 3 mädels in dietlike gsi. gnauer gseit im pathé und hend eus das parfüm aglueget. de "usflug" deckt grad euse uftrag, mal en kulturabig mit eusere dütschgruppe zmache. ish jedefals na en voll coole film genauso wienich mir au all das vorgstellt han.. oke de grenouille isch zschön.. me muen aber scho sbuech zersch lese irgendwie..
nacher simer den na go bowle und das isch au geil gsi mir hend chli gsoffe unds voll lustig gha.. voralem z'2te uf de bahn=) oke sind den mal hei gange und den hemers im zug über d maturarbet gha.. läster läster über so es paar themene und die komische lüüt wo das thema usegfunde hend, und den seged doch grad die wo nebed eus hocked, dases die lüüt kenned.. huere peinlich!!:D
und den am samstig isch de serie-nami gsi. und den am abig bini den mit de susiii uf züri wili sturm gha han, das heisst i han so lang döfe blibe wieni ha welle mir hend den dete einch wele is kino aber sie hend eus nöd ielah:'/ isch aber nöd so schlim gsi, sind na in mac, an see, umegloffe, hend musik glosed (erinnerige!!) und hend voll vill gschnuret! isch mega geil gsi!! echt voll entspannend und sind den au chli speter heicho.. aber s isch echt voll de schön abig gsi, mümer wieder mal mache
bin den heicho und den sind na es paar kolege vode leah da gsi und na de simi.. jaja de simi.. es schist mi eifacht nur ah! das chaner eifach nöd mache!
uf jede fall: ich wott wiedermal sones geils weekend!
18.9.06 21:06
 


bisher 2 Kommentar(e)     TrackBack-URL


Nahlin / Website (19.9.06 21:28)
Heeeeiii LoR!¨has au anderscht geil gfunde am samschtig abig mit diir!!! das müäämer unbedingt widr machää!! sHduuuufg!! und gell 4everyoung


Loraa (20.9.06 13:38)
Hehe ja stimt:D *trääum*
machemer wieder mal! han di mega fesch lieb! riesekuss

Name:
Email:
Website:
E-Mail bei weiteren Kommentaren
Informationen speichern (Cookie)



 Smileys einfügen
Startseite Gästebuch
Gratis bloggen bei
myblog.de