--> b {color:#FF0000;} i {color:#FF0000;} u {color:#FF0000;}
ferie!

boa ferie! ich chans echt nöd realisiere, isch eifach de wahnsinn... 5 wuche weg vo allem, bin echt hääppii... yeah morn chömed mini cousins und den gahts voll uf kroatie! üüüüüü sunne pur und eifach mal nix mache und fuul sii.
zum glück hanis semester gschaft, min lehrer hetmer au voll panik gmacht, aber hans einch löcke (naja..) gschafft


im moment chli depri stimmig, jetzt bisch scho so wit weg, so ungefähr ide mitti vom atlantik? vil glück!!

naja und sus..
15.7.06 14:20
 


bisher 1 Kommentar(e)     TrackBack-URL


Nahlin / Website (16.7.06 18:36)
Hey LoR!! wer isch denn scho uf de Mitti vom Atlantik?? Mir müänd unbedingt mal wider abmache... fehlsch mer mega!! Lg SUsii

Name:
Email:
Website:
E-Mail bei weiteren Kommentaren
Informationen speichern (Cookie)



 Smileys einfügen
Startseite Gästebuch
Gratis bloggen bei
myblog.de